Klachtenregeling
Wij vinden het belangrijk dat u zich prettig en goed geholpen voelt in onze praktijk. Toch kan het voorkomen dat u ergens niet tevreden over bent of dat u een klacht heeft. In dat geval horen wij dit graag van u.
Uw klacht kunt u altijd rechtstreeks bij ons neerleggen. U kunt dit doen door contact op te nemen met de praktijkmanager. Deze zal uw klacht zorgvuldig in behandeling nemen, met u bespreken en samen met u zoeken naar een passende oplossing. Ons doel is om klachten zo snel en zo goed mogelijk naar tevredenheid af te handelen.
Wij vragen u daarom altijd eerst uw klacht bij ons kenbaar te maken, voordat u verdere stappen onderneemt.
Niet tot een oplossing gekomen?
Mocht het ondanks onze inzet niet lukken om samen tot een oplossing te komen, dan kunt u uw klacht voorleggen aan de onafhankelijke klachtencommissie. Het is echter belangrijk om te weten dat de klachtencommissie uw klacht pas in behandeling neemt nadat u deze eerst bij ons heeft ingediend en wij samen hebben geprobeerd tot een oplossing te komen.